Poskytnutí podpory Call Centra
Základní informace
Název zadávacího postupu
Poskytnutí podpory Call Centra
Zadavatel
Český statistický úřadSystémové číslo NEN
N006/24/V00000337
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00000337
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
08. 01. 2024 12:45
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
17. 01. 2024 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Petr
Příjmení
Čermák
petr.cermak@czso.cz
Telefon 1
+420 274052352
Předmět
Popis předmětu
Zadávací dokumentace k zakázce „Poskytnutí Podpory Call Centra" Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 Předmět - popis Podpora Call centrum Specifikace: Podrobná specifikace plnění se nachází v příloze číslo 1 a číslo 2 této zadávací dokumentace. Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: do 17. 1. 2024 10:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Součástí nabídky musí být vyplněná příloha číslo 2. Termín dodání služby: Dodání služby na 5 měsíců (1. 2. – 30. 6. 2024) Cena: maximální cena je stanovena na 130 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního listu a řádného daňového dokladu. Sankce: 1. V případě, že dodavatel poruší svoji povinnost poskytovat služby technické podpory nebo služby administrace ve sjednaném rozsahu, je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli a dodavatel je povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 500,-- Kč (slovy: pět set korun českých) za každý započatý den, kdy nebyly služby technické podpory nebo služby administrace poskytovány ve stanoveném rozsahu. 2. V případě, že dodavatel poruší svoji povinnost dodržet úroveň SLA pro provoz IP telefonního systému ve sjednaném rozsahu, je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli a dodavatel je povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 500,-- Kč (slovy: pět set korun českých) za každý započatý den výpadku hlasových služeb. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.
Kód z číselníku NIPEZ
72253200-5
Název z číselníku NIPEZ
Systémová podpora
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72253200-5
Název z číselníku CPV
Systémová podpora
Název předmětu
Systémová podpora
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
30. 01. 2024 12:12 | Uveřejnění účastníků | |||
30. 01. 2024 12:12 | Uveřejnění výsledku | |||
08. 01. 2024 12:45 | Uveřejnění zadávacích podmínek |