Poskytnutí podpory Call Centra

Základní informace


Název zadávacího postupu

Poskytnutí podpory Call Centra

Systémové číslo NEN

N006/24/V00000337

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00000337

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

08. 01. 2024 12:45

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

17. 01. 2024 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Petr

Příjmení

Čermák

E-mail

petr.cermak@czso.cz

Telefon 1

+420 274052352

Předmět


Popis předmětu

Zadávací dokumentace k zakázce „Poskytnutí Podpory Call Centra" Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 Předmět - popis Podpora Call centrum Specifikace: Podrobná specifikace plnění se nachází v příloze číslo 1 a číslo 2 této zadávací dokumentace. Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: do 17. 1. 2024 10:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Součástí nabídky musí být vyplněná příloha číslo 2. Termín dodání služby: Dodání služby na 5 měsíců (1. 2. – 30. 6. 2024) Cena: maximální cena je stanovena na 130 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního listu a řádného daňového dokladu. Sankce: 1. V případě, že dodavatel poruší svoji povinnost poskytovat služby technické podpory nebo služby administrace ve sjednaném rozsahu, je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli a dodavatel je povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 500,-- Kč (slovy: pět set korun českých) za každý započatý den, kdy nebyly služby technické podpory nebo služby administrace poskytovány ve stanoveném rozsahu. 2. V případě, že dodavatel poruší svoji povinnost dodržet úroveň SLA pro provoz IP telefonního systému ve sjednaném rozsahu, je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli a dodavatel je povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 500,-- Kč (slovy: pět set korun českých) za každý započatý den výpadku hlasových služeb. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

Kód z číselníku NIPEZ

72253200-5

Název z číselníku NIPEZ

Systémová podpora

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72253200-5

Název z číselníku CPV

Systémová podpora

Název předmětu

Systémová podpora

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail30. 01. 2024 12:12Uveřejnění účastníků
Detail30. 01. 2024 12:12Uveřejnění výsledku
Detail08. 01. 2024 12:45Uveřejnění zadávacích podmínek